The Elder Scrolls Online: Gold Road - Soundtrack
Experience the music of West Weald with The Elder Scrolls Online: Gold Road Official Soundtrack. Enjoy the sounds of the West Weald zone and storyline anywhere you go with a selection of melodies taken from this new adventure.