The Elder Scrolls Online: Gold Road - Oyun Müzikleri
The Elder Scrolls Online: Gold Road Resmi Müzikleri'yle West Weald ezgilerinin tadını çıkar. Çeşitli melodilerle bu yeni macerada West Weald'ın dört bir yanındaki hikâyelerin derinliklerinde kaybol.