The Elder Scrolls Online: Hailcinder Mount Pack
Ride into your Tamrielic journey with the Hailcinder Mount Pack, featuring an exclusive Vale Elk Mount, 3000 Crowns for use in the Crown Store, as well as a Pledge of Mara Scroll to aid in your adventures.