The Elder Scrolls Online: Hailcinder Binek Paketi
Hailcinder Binek Paketi'yle Tamriel'de büyülü bir yolculuğa çık. İçeriğinde özel Vale Elk binek hayvan, Crown Store'da harcayabileceğin 3.000 Crown ve atılacağın maceralarda yardımı olacak Pledge of Mara Scroll bulunuyor.