The Elder Scrolls Online: domowy pakiet startowy
Nieumeblowany dom Seabloom Villa
Miłośnicy kwitnących pąków zachwycą się tą malowniczą willą zbudowaną na zachodnim wybrzeżu Auridonu! Elegancki i przytulny dom czeka na każdego, kto chce opiekować się kwiatami i cieszyć widokiem tańca świateł na pobliskich wodach.
Crowns to waluta do wykorzystania w Crown Store. Crown Store jest dostępny w grze – można w nim przeglądać i kupować wyjątkowe meble, domy, chowańce, wierzchowce, kostiumy dla postaci i inne wirtualne towary oraz usługi.