The End of the Sun – ścieżka dźwiękowa
Poznaj oficjalną ścieżkę dźwiękową The End of The Sun! Składająca się z 28 utworów kolekcja inspirowana słowiańską muzyką ludową jest idealna dla fanów gry i jej magicznego świata. Kompozycja: Kinga Machowska.