The End of the Sun Oyun Müzikleri
The End of The Sun resmi oyun müziklerinin keyfini çıkar! Slav halk müziğinden ilham alan 28 parçalı bu koleksiyon, oyunun ve büyüleyici dünyasının hayranları için mükemmeldir. Kinga Machowska tarafından bestelendi.