The Entropy Centre
Ücretsiz seviye düzenleyici güncellemesiyle zamanın kendisini parçalarına ayır, özel seviyeler tasarlayıp inşa et ve topluluğun The Entropy Centre'ı hazırlamak için kullanılan tüm araçlarla oluşturduğu özel seviyelerde rakiplere meydan oku.
The Entropy Centre, imkânsız görünen engelleri ve çıkmazları aşmak için nesneleri zamanda tersine çevirdiğiniz akıl almaz bir bulmaca macerası.
Bir kitlesel yok oluş, dünyayı ateşe verdi. Hayatta kalan son kişiyse sizsiniz. İnsanlığın tek umudu The Entropy Centre merkezinde yatıyor.
The Entropy Centre’ın yakında çökmesi ve Dünya'nın yok olmasının ardındaki gerçek bu geniş ve tehlikeli tesisin merkezinde bulunabilir. Ama sizi bekleyen talihsiz gerçeği kabullenecek misiniz?
Aldatıcı zorlukta ve keskin nüktedan yazımı ve çarpıcı seslendirme performanslarıyla The Entropy Centre, dâhice bir bulmaca oyununu destansı bir macerayla birleştiriyor.