The Entropy Centre
Dokonaj dekonstrukcji czasu dzięki aktualizacji wprowadzającej darmowy edytor poziomów! Projektuj, rozbudowuj i przechodź poziomy stworzone przez członków społeczność za pomocą narzędzi, które posłużyły do stworzenia The Entropy Centre.
The Entropy Centre to przyprawiająca o zawrót głowy przygoda, w której przesyłasz przedmioty w czasie, by poradzić sobie z pozornie niemożliwymi do pokonania przeszkodami i wyzwaniami.
Manipuluj dowolnie czasem i przemierzaj arcytrudne pomieszczenia z łamigłówkami, zbliżając się dzięki każdemu sukcesowi ku centrum olbrzymiej stacji kosmicznej na ziemskiej orbicie.
Katastrofa na globalną skalę pochłonęła ludzkość. Wygląda na to, że jesteś ostatnią żywą osobą. Nadzieja ludzkości kryje się w sercu The Entropy Centre.
Wyjaśnienie nadchodzącego rozpadu The Entropy Centre i końca ludzkości znajduje się w sercu tego olbrzymiego i pełnego niebezpieczeństw miejsca. Czy pogodzisz się z niewygodną prawdą czekającą na odkrycie?
Pełna diabelsko trudnych wyzwań i kipiąca błyskotliwą fabułą wspomaganą przez wybitne aktorstwo głosowe, gra The Entropy Centre jest połączeniem wspaniałej łamigłówki z epicką przygodą.