Alcatraz
Dünyanın en ünlü hapishanelerinden biri olan Alcatraz'dan kaçmaya çalış. Birçoğu kaçmayı denedi. Birçoğu başaramadı. Şimdi ise Amerika'nın en güçlü hapishanelerinden birinden kaçmaya çalışırken adını bu 'meşhur' kaçış teşebbüsleri listesine ekleme şansını yakaladın.
Alcatraz Federal Cezaevi, Escapists'te özenle yeniden inşa edildi. İzleyeceğin yolda ustalaş, statejini planla ve kendi Alcatraz kaçışını gerçekleştir!