Duct Tapes are Forever
"Duct Tapes Are Forever" to zupełnie nowa treść do pobrania – uciekinierzy z The Escapists przenoszą się do tajnego świata szpiegów, złoczyńców i smokingów.
Szef złoczyńców chce namierzyć i wyłapać wszystkich szpiegów, którzy wciąż torpedują jego plany. Przejmij kontrolę nad superszpiegiem w smokingu, osaczonym w swojej kryjówce pilnowanej przez zbirów.