Santa's Sweatshop
After suffering Santa's cruel regime for years, it's time you got back home to enjoy Christmas with your real family. . . Sick and tired of bad working conditions and rubbish pay, you decide to hit Santa where it hurts most and escape Santa’s Sweatshop!