Santa's Sweatshop
Po wielu latach niewolniczej pracy dla Św. Mikołaja najwyższy czas wrócić na święta do swojej „prawdziwej” rodziny... Mając już dość okropnych warunków pracy i kiepskiej płacy, postanawiasz uderzyć Świętego tam, gdzie najbardziej go zaboli, i prysnąć z jego fabryki!