Santa's Sweatshop
Noel Baba'nın zalim yönetiminde yıllarca acı çektikten sonra, gerçek ailenle Noel'in tadını çıkarmak için eve dönme zamanı geldi... Kötü çalışma koşulları ve işe yaramaz maaş artık canına tak etti ve Noel Baba'yı can damarından vurup Santa’s Sweatshop'tan kaçmaya karar verdin!