The Escapists 2 — Big Top Breakout
Zapraszamy! Zapraszamy! Spróbuj uciec z najbardziej rozrywkowego więzienia na świecie! Big Top Breakout zawiera wszystkie akcesoria, jakich można się spodziewać w cyrku będącym miejscem kary dożywotniego więzienia. Odbywając odsiadkę jako klaun w wędrownym cyrku, musisz zarabiać na utrzymanie poskramianiem lwów, malowaniem twarzy i tworzeniem balonowych zwierząt, a przede wszystkim uczestniczyć w występach dla publiczności.
To zwariowane więzienie kryje całkowicie nowe przedmioty, które możesz znaleźć, skonstruować i użyć do przeprowadzenia wielkiej ucieczki. Zdołasz uciec na wolność, czy do końca swoich dni będziesz ścierać krem z twarzy, pozostając popychadłem siłaczy i ich bezwzględnych sługusów? Jest tylko jeden sposób, aby się przekonać — trzeba przestać udawać klauna i zorganizować wielką ucieczkę w Big Top Breakout!