Dungeons and Duct Tape
This medieval map comes with new items to find, craft and use in your efforts to escape this imposing fortress. It will be up to you to deliver yourself into salvation. Will you fight your way through the prison's fearsome guards? Or maybe find a more cunning way over the walls to freedom, but how will you cross the moat? Do you have what it takes to escape Dungeons and Duct Tape?