Dungeons and Duct Tape
Bu orta çağ haritasında, görkemli kaleden kaçmak için bulabileceğin, oluşturabileceğin ve kullanabileceğin yeni eşyalar bulunuyor. Kurtuluşa doğru adım atmak senin elinde. Hapishanenin korkunç gardiyanlarına karşı koymak için mücadele edecek misin? Belki de daha kurnaz bir yolla duvarları aşarak özgürlüğe kavuşabilirsin, ancak hendeği nasıl geçeceksin? Dungeons and Duct Tape'ten kaçabilecek kadar kurnaz mısın?