The Escapists 2 — Season Pass
STÓJ! Tak, Ty tam. Aresztuję Cię — jesteś podejrzany o ucieczkę z więzienia! Masz prawo zachować milczenie i nie wolno Ci pójść i dobrze się bawić z The Escapists 2 Season Pass. A już na pewno nie z trzema najsłynniejszymi więzieniami z dodatków Dungeons and Duct Tape, Wicked Ward oraz Big Top Breakout!
Co opętało strażników, że zamknęli Cię na opuszczonym szpitalnym oddziale? Zaczyna robić się strasznie, ale nie bój się, ucieczka z pewnością podniesie Cię na duchu! To nawiedzone i straszne więzienie będzie sprawdzianem nawet dla najbardziej zatwardziałych fanów serii The Escapists. Uciekniesz nieumarłym strażnikom, czy pozostaniesz zamknięty w nawiedzonej, nadnaturalnej pace?
Zdobądź dodatkową zawartość do The Escapists 2 dzięki przepustce sezonowej. Sprawdź, na co cię stać i wydostań się z trzech rygorystycznych więzień za pomocą dodatkowych przedmiotów, personalizacji i w ramach nowych sposobów na ucieczkę!