The Escapists 2
Postaw wszystko na jedną kartę, by uciec z najcięższych więzień na świecie. Odkryj największe zakłady karne! Żyj w zgodzie z więziennymi regułami, uczestnicz w apelach, wykonuj więzienne prace i trzymaj się ustalonej rutyny — a w międzyczasie pracuj nad swoją ucieczką!