The Eternal Cylinder
Egzotik yaşam formları ve gerçeküstü ortamlarla dolu unutulmaz ve yabancı bir dünyayı keşfet ve Trebum adı verilen tuhaf yaratıklardan oluşan bir sürüyü yönet. Yeni bölgelere erişmek, bulmacaları çözmek ve tehlikeli bir dünyada hayatta kalmak için onlarca mutasyonu keşfet ve evrimleştir.
The Eternal Cylinder'da oyuncular, Trebum adı verilen şirin yaratıklardan oluşan bir sürüyü yönetir ve egzotik yaşam formlarıyla ve gerçeküstü ortamlarla dolu tuhaf bir yabancı dünyayı keşfederler. Tüm bu deneyim, dönerek ilerleyip yoluna çıkan her şeyi ezip geçen Silindir adındaki kadim kökenli devasa bir yapının tehdidi altında yaşanır.
Oyuncular, unutulmaz görünümler ve eşsiz manzaralara sahip, her köşede keşfedilmeyi bekleyen yeni bir şeylerin bulunduğu, tuhaf ve muhteşem bir dünyayı keşfetmelidir.
Trebum adı verilen benzersiz uzaylı yaratıklardan oluşan göçebe bir sürü geliştir. Oyuncular, tek seferde sürüdeki Trebum'lardan sadece birini kontrol edebilir ve diğerleri onu takip eder; ancak isteklerin doğrultusunda sürünün herhangi bir üyesine geçiş yapabilirsin. Dünyayı keşfederek kardeşliğinin daha fazla üyesini kurtar ve aileni sürekli olarak genişlet.
Trebum'lar, genellikle zayıf olmalarına rağmen, dünyayı saran doğal besinleri tüketip mutasyon geçirerek yeni yeteneklere sahip olma yetisine sahiptir. Oyuncuların yeni güçleri ve oynama seçeneklerini açabilmeleri için çok çeşitli meyveleri, floraları ve uzaylı yaratıkları keşfetmeleri ve deneyimlemeleri gerekir.
Oyuncular dünyayı keşfettikçe, her biri yeni bir oynama seçeneğini etkinleştiren 50'nin üzerinde benzersiz mutasyonun kilidini açabilir. Bunlar arasında uçma ve yüzme gibi yeni seyahat seçenekleri ve ayrıca yeni saldırı hamleleri bulunur. Çoğu mutasyon diğerlerine eklenerek sürekli gelişen engin bir yetenek kümesi oluşturur.
Her bir mutasyonun bir diğeriyle birleşerek yeni şaşırtıcı yaratıklar oluşturması sayesinde çok çeşitli Trebum tasarımlarının tadını çıkar. Bu sayede sen yeni bölgeler keşfettikçe sürün evrim geçirmeye devam edebilir.
Oyuncular, yabancı ovaları ve hastalıklı yaşam alanları da dâhil olmak üzere, her biri kendi özel ekosistemine sahip ve keşfedilecek benzersiz yaratıkları barındıran 4 eşsiz biyodomu bulabilir.
Çözülerek üstesinden gelinmesi gereken çok sayıda zorlu bulmaca içeren dünyayı keşfet.
Dünyadaki her şey, The Eternal Cylinder tarafından gerçek zamanlı olarak tahrip edilebilir; bu nedenle oyuncular hayatta kalabilmek için silindirin tanrısal gücünün görsel ihtişamını şaşkınlıkla izlerken bir yandan da yıkıcı rotasından sürekli olarak kaçınmalıdır.