The Evil Within Digital Bundle
Jako detektyw Sebastian Castellanos odkryj prawdę kryjącą się za makabrycznym masowym morderstwem i jego związkiem z obłąkanym światem, w którym ohydne stwory krążą wśród zmarłych. Stawiając czoła grozie i walcząc o przetrwanie przy ograniczonych zasobach, Sebastian wyrusza w podróż, aby odkryć, kto – lub co – za wszystkim stoi.