The Evil Within: The Assignment
To pierwsza odsłona dwuczęściowego rozszerzenia fabularnego gry The Evil Within, w którym gracze wcielają się w postać detektyw Juli Kidman, tajemniczej partnerki Sebastiana Castellanosa. Poznaj równoległą historię, która odpowie na pytania dotyczące tego, gdzie podziewała się w trakcie głównej kampanii The Evil Within.
Napotkaj nowych, niepokojących wrogów, nowe tajemnice i nową grozę, odkrywając motywy Kidman i jej enigmatyczne powiązania z sekretną organizacją o nazwie Mobius. Zanurz się w fabułę The Assignment, aby poznać więcej szczegółów świata gry The Evil Within stworzonej przez Tango Gameworks.