The Evil Within: The Assignment
The Evil Within: The Assignment ile hayatta kalma korkusunu yeni bir perspektifle tat.
The Evil Within'in hikâye eklentisinin iki bölümünden ilki olan The Assignment'ta oyuncular, Sebastián Castellanos'un gizemli partneri Dedektif Juli Kidman olarak karakterin The Evil Within'in ana hikâyesinde bulunduğu yere ışık tutuyor.
Kidman'ın gizemli amaçlarını ve şüpheli grup Mobius'la olan esrarengiz bağlantısını keşfederken rahatsız edici yeni düşmanlara, gizemlere ve korkulara kapı arala. Assignment ile Tango Gameworks'ün The Evil Within dünyasının derinliklerine in.