The Evil Within: The Consequence
W ostatniej części dwuczęściowego, fabularnego rozszerzenia do gry The Evil Within i kontynuacji The Assignment, gracze muszą stawić czoła nowej grozie jako detektyw Juli Kidman mierząca się z mroczną prawdą, a także tajemniczymi powiązaniami z Mobiusem – tajemniczą organizacją, która może być odpowiedzialna za stworzenie koszmarnego świata.
Zanurz się w mrocznych zakamarkach The Consequence i odkryj nową prawdę o świecie gry The Evil Within stworzonej przez Tango Gameworks.