The Evil Within: The Consequence
The Evil Within: The Consequence ile hayatta kalma korkusunu yeni bir perspektifle tat.
The Evil Within'in hikâye eklentisinin iki bölümünden sonuncusu ve The Assignment'ın devamı olan The Consequence'da oyuncular, Dedektif Juli Kidman olarak yeni korkularla karşı karşıya gelecek. Dedektif ise karanlık gerçekle ve kâbusları gerçeğe dönüştürdüğü düşünülen gizemli grup Mobius'la olan bağlantısıyla yüzleşecek.
The Consequence ile Tango Gameworks'ün The Evil Within dünyasının derinlerine dal ve yeni gerçeklerle yüzleş.