The Evil Within: The Executioner
A different take on The Evil Within's survival horror formula, this add-on for The Evil Within features a series of battle arenas played from the first-person perspective of The Keeper.
Armed with the monstrous being's signature hammer, players battle against a host of The Evil Within’s terrifying foes to earn new weapons and upgrades, combining brutal melee combat with exploration as players discover the tale of the man who became The Keeper.