The Evil Within: The Executioner
Ten dodatek do gry The Evil Within, będący zupełnie innym podejściem do formuły survival horroru znanej z The Evil Within, oferuje serię aren bitewnych rozgrywanych z widokiem z oczu Powiernika.
Uzbrojeni w charakterystyczny młot potwornej istoty gracze walczą z szeregiem przerażających wrogów z The Evil Within, aby zdobyć nowe bronie i ulepszenia, łącząc brutalną walkę wręcz z eksploracją i odkrywając historię człowieka, który stał się Powiernikiem.