The Evil Within: The Executioner
The Evil Within'in uyandırdığı hayatta kalma korkusuna yeni bir soluk getiren bu The Evil Within eklentisinde çeşitli savaş arenalarında The Keeper'ın perspektifinden savaş.
Oyuncular, bu canavarsı yaratığın kendi özel çekiciyle The Evil Within'in korkutucu düşmanlarıyla savaşacak. Bu sayede yeni silahlar ve yükseltmeler kazanacak, amansız yakın dövüş saldırısıyla keşif unsurlarını birleştirerek The Keeper'a dönüşen bu adamın hikâyesini ortaya çıkaracak.