The Expanse: A Telltale Series - Archangel
“Archangel” is a brand new chapter in the saga and sees Shohreh Aghdashloo returning as fan-favorite Chrisjen Avasarala, a canny operator who must out-maneuver political adversaries and deal with personal emotions while fighting to protect the planet during her early career as Under-Secretary for Peace Operations, a unit formed to defend earth from impending danger.