The Expanse: A Telltale Series – Archangel
„Archangel” to całkiem nowy rozdział sagi, w którym Shohreh Aghdashloo ponownie wciela się w uwielbianą przez fanów Chrisjen Avasaralę, sprytną manipulantkę zmuszoną przechytrzyć politycznych oponentów i uporać się z własnymi emocjami, jednocześnie walcząc o dobro planety na stanowisku podsekretarz Peace Operations w organizacji powołanej z myślą o ochronie Ziemi przed nadciągającym ku niej zagrożeniem.