The Fabled Woods
The Fabled Woods, karanlık ve gizemli anlatım temelli bir kısa hikâyedir. Etkileyici güzelliğine rağmen, hareket eden dalların arasında çirkin ve korkunç sırlar dolanıyor. Aralardan süzülen güneş ışığı böyle bir karanlığı aydınlatamaz. Unutulmaz bir serüvene ilk adımını at.