Edge of the World
Podejmij się epickich nowych misji, przeżyj niesamowite nowe przygody i poznaj historie, które zaprowadzą Cię do spektakularnych nowych lokalizacji na peryferiach cywilizacji w „Edge of the World”, obszernym nowym dodatku dla tej nominowanej do nagrody BAFTA gry.
Zawiera trzy nowe mini kampanie z dziewięcioma nowymi misjami, egzotyczne lokalizacje, dwie nowe grywalne klasy z unikatowymi wierzchowcami oraz kopią Imperial Shocklance!
Odwiedź egzotyczne Mawspring w Mongres, walczące z Łowcą z Mongresu, wspieranym przez spisek mający na celu rozszerzenie strefy wpływów cesarstwa.
Zbadaj starożytną budowlę i poznaj mroczne losy dawno zaginionej ekspedycji Mancerów.
Odkryj nowe klasy typu „legendarny As” – arbitra (Arbiter) oraz korsarza (Corsair) – i po raz pierwszy dosiądź odpowiednio feniksa lub pterona.
Uwolnij moc kopii Imperial Shocklance, broni elektrycznej, która jest w stanie wyeliminować wielu wrogów jednocześnie.
Dodatek „Edge of the World” zwiększy również limit poziomów z 20 do 24 za pośrednictwem różnych starożytnych przedmiotów, które można znaleźć w grze.