The Falconeer - The Hunter
The Hunter içerik paketiyle tüylü bir yılanla gökyüzüne çık ve intikamını havadan alevlerle püskürt. Yeni bir "Mongres Hunter" oyuncu Sınıfı (Class) içerir.