The Falconeer: Warrior Edition
The Falconeer: Warrior Edition zawiera w pełni zaktualizowaną wersję gry, dodatek „Łowca” z nową klasą gracza, smoczym wierzchowcem, Ormirem oraz zestawem naprowadzanych rakiet z piropojemników, a także nowy dodatek „Edge of the World”, który zawiera 3 dodatkowe zadania poboczne i nowe walki z bossami.
Wznieś się w przestworza na grzbiecie majestatycznego ptaka wojennego, eksploruj zapierający dech w piersiach oceaniczny świat i tocz epickie bitwy powietrzne w tej nominowanej do nagrody BAFTA grze lotniczej samodzielnie opracowanej przez jednego programistę, Tomasa Salę.
Wcielasz się w Sokolnika (Falconeer), potężnego wojownika przestworzy przemierzającego rozległy oceaniczny świat rozdarty przez pokolenia złych decyzji i niezgody. W trakcie licznych czekających Cię kampanii doświadczysz życia z wielu perspektyw, wspierając różne frakcje. Odważ się wyruszyć w tę odkrywczą podróż i rozwikłaj tajemnicę świata Ursee, jego ludzi oraz historii.
Szybuj w przestworzach poprzez zachwycający otwarty świat na grzbiecie ogromnego ptaka wojennego.
Dołącz do frakcji i wspieraj ją, podejmując się misji, które mogą zmienić zarówno los Twoich towarzyszy, jak i Twój własny.
Zanurz się w świecie The Falconeer dzięki wielokrotnie nagradzanej ścieżce dźwiękowej.