The Falconeer: Warrior Edition
The Falconeer: Warrior Edition, tamamen güncellenmiş oyunu ve ayrıca uçabilen bir Ormir ejderhası ve bir dizi ateş iksiri güdümlü roket içeren yeni bir oyuncu sınıfı ekleyen "The Hunter" DLC'sini ve yeni "Edge of the World" DLC'sini içerir.
The Falconeer: Warrior Edition, tamamen güncellenmiş oyunu ve ayrıca uçabilen bir Ormir ejderhası ve bir dizi ateş iksiri güdümlü roket içeren yeni bir oyuncu sınıfı ekleyen "The Hunter" DLC'sini ve 3 ilave yan görev ve yeni boss karşılaşmalarını içeren yeni "Edge of the World" DLC'sini içerir.
Tek kişilik geliştirici Tomas Sala'nın BAFTA'ya aday gösterilen bu hava muharebe oyununda görkemli bir savaş kuşuyla gökyüzünde süzül, nefes kesici bir okyanus dünyasını keşfet ve destansı hava it dalaşlarına katıl.
Nesiller boyu zehirli kararlar ve muhalefet tarafından parçalanmış uçsuz bucaksız bir okyanus dünyasını kat eden güçlü bir hava savaşçısı olan Falconeer rolünü üstleniyorsun. Birden fazla hikâye boyunca, bir keşif yolculuğuna çıkarken Ursee'nin, halkının ve tarihinin gizemini çözüp hayatı birçok farklı perspektiften ve sadakatten deneyimleyeceksin.
Kayıp efsaneler ve nefes kesici manzaralarla dolu geniş bir okyanus dünyasını keşfet.
Yoldaşlarının ve kendinin kaderini değiştirebilecek görevleri üstlenerek fraksiyonuna katıl ve onları destekle.