The Forgotten City - Collector's DLC
Francesca Baerald tarafından tasarlanan dijital bir elle çizilmiş harita ve baskıya hazır bir 3D Sentius heykeli içeren The Forgotten City'nin bu DLC'si ile kendini 2.000 yıl öncesine bırak.