The Forgotten City – cyfrowa ścieżka dźwiękowa
Oficjalna ścieżka dźwiękowa The Forgotten City. Dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej gry przeżyjesz na nowo emocje z The Forgotten City i podróż do starożytnego rzymskiego miasta w towarzystwie niepowtarzalnych postaci.