150.000 Çip Paketi
Fişler, casinodaki oyunları oynamanız için kullanılan oyun para birimidir.Bu oyunlar,sevdiğiniz casino oyunları olan Poker, Rulet, Zarlar, Slot, Bingo ve daha fazlasıdır! RP kazanmak için oyunları oynayın ve karakteriniz için yüzlerce ödül öğeler ile kendinizi ödüllendirin.