All-In Starter Pack
Chips are our in-game currency which you can use to play any of the casino games on the gaming floor. Bonus clothing will be immediately available via Avatar Customization and the All-In badge will appear in the Social Tab. Our VIP Room is a truly exclusive higher stakes area, which includes both Baccarat and Single Deck Blackjack – both only available in VIP.