"All-In" Başlangıç Paketi
Fişler, casinodaki oyunları oynamanız için kullanılan oyun para birimidir. Bonus kıyafet anında Karakter Özelleştirme bölümünde geçecek ve Double Down rozeti de Sosyal sekmesinde görünecektir. VIP salonumuz gerçekten yüksek oynanabilen özel bir alandır, Bakara ve Tek Deste Yirmibir - yalnızca VIP salonunda bulunurlar.