Chip Bomb
Share the wealth with the Chip Bomb! This consumable item can be activated from your inventory to produce an explosion of chips. Your avatar will be celebrated with a unique particle effect and all players in the room will be notified that you have thrown a Chip Bomb.
The Chip Bomb will provide 25,000 chips in total for other players to collect as many as they can while chips fly out of your avatar. Only the players that did not throw the Chip Bomb will be able to collect the chips that appear.