żetony bomba
Podziel się fortuną dzięki bombie żetonowej! Ten jednorazowy przedmiot można aktywować z ekwipunku, aby wytworzyć eksplozję żetonów. Twój awatar rozbłyśnie efektem cząsteczkowym, a wszyscy gracze w pokoju dowiedzą się o Twojej hojności.
Bomba żetonowa rozrzuca łącznie 25 000 żetonów, które mogą zebrać inni gracze. Tylko osoby, które nie rzuciły bomby, mogą zbierać spadające żetony.