Dance Party
It's time for a dance party! Let everyone know who started the party by getting your room dancing. This item will grant all available in-game dances to everyone in the room for 15 minutes.
Simply initiate the dance party and everyone not in a minigame will immediately start dancing. Your online ID will also be broadcast so everyone knows who got the party started. Only those in the room when you initiate the dance party will be granted the dances. Users must stay in the original room to maintain the dances. Upon completion of the 15 minutes or should a user choose to leave the room, the additional dances will no longer be accessible from the Emote menu.