Danse Fest
Det er tid til en danse fest! Lad alle vide hvem som startede festen ved at få dit værelse til at danse. Dette element vil give alle tilgængelige i-spil danse til alle i lokalet i 15 minutter.
Du skal blot starte dansefesten og allesom ikkeer i et minigame vil straks begynde at danse. Din online ID vil også blive udsendt, så alle ved, hvem fik gang i festen. Kun dem i rummet, når du indleder dansen partiet vil blive givet danse. Brugerne skal bo i den oprindelige plads til at opretholde de danse. Ved afslutningen af de 15 minutter eller skal en bruger vælger at forlade lokalet, vil de ekstra danse ikke længere være tilgængelig fra menuen Emote.