Potańcówka
Czas na imprezę taneczną! Daj wszystkim znać, kto ją rozkręcił. Ten przedmiot zapewnia wszystkie dostępne tańce wszystkim w pokoju na 15 minut.
Po rozpoczęciu imprezy wszyscy niebędący w minigrze natychmiast zaczną tańczyć. Twój identyfikator online zostanie wyświetlony, aby wszyscy wiedzieli, kto rozkręcił imprezę. Tańce otrzymują tylko osoby obecne w pokoju podczas rozpoczęcia imprezy. Użytkownicy muszą pozostać w pokoju, aby zachować tańce. Po 15 minutach lub po opuszczeniu pokoju dodatkowe tańce znikną z menu emotek.