Dans Partisi
Dans partisi zamanı! Odandakileri dans ettirerek partiyi kimin başlattığını cümle aleme göster. Bu öge, odadaki herkese 15 dakika boyunca oyundaki tüm dansları sunar.
Dans partisini başlattığında mini oyunda olmayan herkes hemen dans etmeye başlayacaktır. Çevrim içi kimliğin de yayınlanacağı için herkes partiyi kimin başlattığını bilecek. Danslara, yalnızca dans partisini başlattığında odada bulunanlar erişebilecek. Kullanıcılar dansları sürdürmek için orijinal odada kalmalıdır. 15 dakika tamamlandığında veya bir kullanıcı odadan ayrılmayı tercih ettiğinde, ek danslar Emote menüsünden erişilemez hâle gelecektir.