Double Down Starter Pack
This Pack Includes: - 150,000 Chips - Founders Jacket - Double Down Badge Chips are our in-game currency which you can use to play any of the casino games on the gaming floor.
Chips are our in-game currency which you can use to play any of the casino games on the gaming floor. Bonus clothing will be immediately available via Avatar Customization and the Double Down badge will appear in the Social Tab. Let everyone know who the card shark really is!