Double Down Starter Pakke
Chips er vores in-game valuta, som du kan bruge til at spille nogen af de casino spil på gaming gulvet. Bonus tøj vil være umiddelbart tilgængelige via Avatar Tilpasning og Double Down badge vises i Social Tab. Lad alle vide, hvem kort-hajen virkelig er!