Starter Podwójnej Stawki
Starter zawiera: - 150,000 Żetonów - Kurtkę Założycieli Gry - Odznakę Podwójnej Stawki Żetony są walutą w Naszej grze, których możesz używać aby zagrać w dowolną grę w Naszym kasynie.