"Double Down" Başlangıç Paketi
Bu Paket: - 150.000 Fiş - Kurucu Ceket - Double Down Rozeti içermektedir. Fişler, casinodaki oyunları oynamanız için kullanılan oyun para birimidir.
Fişler, casinodaki oyunları oynamanız için kullanılan oyun para birimidir. Bonus kıyafet anında Karakter Özelleştirme bölümüne gelecek ve Double Down rozeti de Sosyal sekmesinde görünecektir.Herkese kimin kart ustası olduğunu göster!